Jantung Hati Maksu Pieza

18 Oktober 2011

Ok lulus..

Dicatat oleh ucupiza di Selasa, Oktober 18, 2011
Reaksi: 
Cte lapuk la...

Hari sabtu dan ahad yg baru berlalu ni..yus da lulus..da lulus..
lulus pe...lulus..lulus..lulus..
Dah lulus menyakinkan bonda yang yus boleh bwak kete..
Ni situasi ari sabtu la..dimane..Mase ni bonda tgah pikir  la.nak p orang kwin..
Mse ni lak abg yus tu,si awei keje..wat OT..die balik dalm pkul 1..xd org nak bwak bonda p org kwin..
Em yus pun p la kat mak..mintak izin ngan mak.."Mak boleh tak adik pinjam kete along,nak bawak mak p org kwin"?..bonda mcm xykin lg taw mse ni..
Bonda da coll mmbe seperjuangan nak ajk p gak..tp diowang pon xdijemput oleh tuan umah org kwin tu.
Bonda da cakap,berani ke nak bwak ni..yus ckap la..try dulu..
Mase ni dok mesej along.."along adik nak pinjam kete along,nak bwak mak p uma org kwin boleh tak"?
Along balas la..Amik cepat sebb along nk kuar ni?.
Mase ni..mak adik nak p amik kete kat umah along ye..bonda da jerit..boleh ke bawak ni..boleh2 mak..jgn risau..


 Sampai uma along..along kuarkn kete sampi tpi jalan..along pesan..bek2 taw dik bawak mak tu..
Ok along..along jgn gsau tw.

Mase untuk di nntikan..yus bawak bonda p uma org kwin.dengan pnuh yakin..mase nk balik bonda..nk undur kete la..alamak time nila mmg xske.nsib bek bonda d ikot tw.bonda bg arahan tw..undur2..mak tgkkn..ok da settle undur..
Mase nila..yus terkocoh2 sebb nak cari kn chalet untuk org dri nilai nak datang melaka..Bonda da suh bawak kete cari chalet tu..tp yus xnk la.tkot..bawak kete orang ni..better p ngan kawan..
da dapat da cari chalet tu..

Ni ari ahad..si awei ni bawak  mto..jd nye,,sape lg ank pmpuan kat dalm uma tu..yus la.p teman bonda cari lauk..mse ni drive lg..Bonda da semakin yakin..dan membuatkn anknye btambah yakin memandu.

arini bonda ngan yus kena p hospital trendak.dijadikan cerita along antar ktaowang..tp along d antar bdak2 sekolah die main bola..tu semalam along gtaw mak..suh dak adik bawak mak..dak adik da ley bawak tak mak..
Mak pn jawab la..boleh da bawak..time nak undur jela..
Along kate xpela..sok suh dak adik bawak la..amk ketem kat uma along.
Dan arini diberi kpercayaan lagi..bawak mak p hospital terendak..
Dalam kol 1 kang mintak kuar jap..nak p hospital..

Doakan perjalanan kami.time kasih

































1 ulasan:

Catat Ulasan

 

kisah maksu pieza.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea