Jantung Hati Maksu Pieza

14 November 2011

musim org kwin..

Dicatat oleh ucupiza di Isnin, November 14, 2011
Reaksi: 
Bulan 11 adalah bulan yang sntiase penuh dengan kad undangan perkhawinan..
Maka bonda la orang paling busy mase ni..nak tahu sbab ape..
Sebab penuh dengan jemputan marhaban-marhaban ni.
Kadang-kadang dalam 1 hari tu, 2 kali jmputan yang kena attend.
Memang busy betol bonda yus ni..

Dan baru-baru ni,memang sabtu ahad bonda xd kat rumah..
2 hari sekaligus ada jemputan marhaban..
Dan yus tinggal la sorang-sorang kat rumah..jadi budak baek..
Da 2 minggu jadi budak baek..dok kat rumah je..xkuar..baik tak..huhuhu..
Dan xkuar tulah,mnjadikan ku sorang-sorang xtaw nak buat ape..
Kemas umah, tengok t.v,t.v tengok yus..ei bosannye..
Kite tengok la berape lame yus xkuar..huhuhu..

Baru-baru ni gak ada orang kwin dekat sebelah rumah yus..
Mase die angkat nikah kn..dieorg gne speaker..so dengar la..lafaz akad nikah tu..mcm best je..
3kali lelaki tu kena 3kali lafaz tw..
Acara perkhawinan yang simple..pagi tu diorang nikah..dalam kol 1.30 dieorang bersnding..wat dalam hari yang sama.senang kan mcm tu..sekali harung je..jimat kos tu..
Dan tema diorang coklat kekuningan..
Dan yus orang yang jarang nak pegi umah org khwin ni..pegi gak la..sebelah umah je kan..
Nanti xpegi,pe lak orang kate kan..

Dan dua hari la..anak dara bonda ni xmsak..huhu..sebab...lauk knduri khwin bnyak lagi..
Bile la pulak ad knduri khwin kat umah yus pulak kan..
Kepada akk yus Donat Scha JayZee bile la nak khwin ni..huhuhu..



1 ulasan:

deatH_luVer berkata...

kahkahkah..
gelak jee
kahkahkah..
tak kose aku nak jawab soklan kau.
kahkah

Catat Ulasan

 

kisah maksu pieza.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea