Jantung Hati Maksu Pieza

09 Februari 2012

Duit

Dicatat oleh ucupiza di Khamis, Februari 09, 2012
Reaksi: 
Yus dalam kebingungan.
bingung sangat-sangat weh.
Nape la kau berubah kan.

Sekelip mata je kau da brubah weh.
Mule-mule kau dengan ak..kemain manis ayatnye bak madu tualang.
Aku pun telah tercair bak coklat cadbury macam ini


nape la yus ni mudah cair  bak coklat di ats ni hah.
dari dulu lagi la..itu la kelemahan yus.

ok berbalik pada cerita ye.
Yus pun menerimanya dengan hti terbuka.
cinta monyet..wlaupaun ko 23 yus 20
mane kematangan ko.

okey,kau hanya akan cari aku ,bile kau rase perlukan je kan.
bile kau senang mane kau pergi.
ada tak kau text ak,call jgn cakap la..memang xpernah la.
kau da dapat ape yang kau impikan.
aku pun kau lupakan.
macam kacang lupakan kulit taw x.macam kacang ini
aku da penat la,nak mintak kat kau.
ramai bagi pendapat,supaya jumpa parents kau.
tapi aku xnk..sebab apa,aku xnak buruk-buruk kan kau.
aku ni amat baik ati weh.

tapi sampi bile kau nak simpan.
cepat la pulangkan.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

kisah maksu pieza.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea