Jantung Hati Maksu Pieza

24 Februari 2012

Tempe

Dicatat oleh ucupiza di Jumaat, Februari 24, 2012
Reaksi: 
Hah kenapa tajukku TEMPE?
Nk tahu cerita disebalik nya.
Yus baru balik dari keje.
sampai je rumah,memang nampal tempe kat dalam peti ais tu.
tapi ada satu bungkus tempe je.
emm ni mesti akk yus punye tempe..

Mase nak makan nasi.akk yus tengah potong tempe tu.
Yus pun syok la senduk nasi nak makan lauk sambal telur dengan tempe.
Ingatkan akk nk goreng.
Tapi bukan weh,akk nk goreng,tapi tunggu husband die balik..peh keliur la tengok tempe.
Yus pun cakap dengan bonda,mak nak sikit je tempe tu,nk goreng.
bonda cakap xpayahla.
La...nape..
Pastu akk pun muncul la.
Tunggu la jap lagi.
Jenis yus xley tunggu.

Em yus ni cepat touching la..huhuhu
xpela..xpe..xpe..
Orang makan je la ngn smbal ni.
makan la yus..dengan linangan air mata sebab xd dapat makan tempe.
huhuhuhu..kesat-kesat air mata.

Pastu bonda tanye,nape menangis pulak ni..
huhuhu..xdapat tempe.
la pasal tu ke.
pastu yus boleh ckap macam-macam..
dah mula la tu sesi gadoh-gadoh.

pastu da menangis ni.
lelame pikir la..nape hari ni dengan semalam yus macam berangin 1 badan je,,sume xkena.orang xbersalah pn kena marah.
hah tak tau la kenapa..
macam nak tenangkan pikiran yang kusut ni..
xtaula kenape.
xtahu ape yang tengah fikirkan.

hah cepat-cepat mintak maaf kat akk ats kata-kata.
menangis huhuhuhu..
nsib baik la akk jeni memaafkan orang.
huhuhu..selamat..

maaf ye
fax:
your@email.com
http://www.yoursite.com

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

kisah maksu pieza.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea