Jantung Hati Maksu Pieza

07 Mac 2012

Bicara Hati

Dicatat oleh ucupiza di Rabu, Mac 07, 2012
Reaksi: 



386794 313806585300819 300901059924705 1455084 1588416669 n 200x300 Drama Bicara Hati
Drama bicara hati.
Cerita ni pon boleh tahan la.
tapi same hari,same waktu,sama masa  dengan Vanila coklat la pulak.
Memang kelam kabut..mane satu nak tengok ni.
iklan pun same je mase nye..
boleh tak iklan tu jgn same-same..
huhuhu..

Cerita ni..xdapat layan sangat.
lebih memokuskan pada vanila coklat je..

cerita ni layan kat ofis je..
Online senyap-senyap..


5 ulasan:

hamzah ian berkata...

tak sempat nak tgk.. huhuhuhu

Zie Madini berkata...

akak tak pernah tgk drama ni taw. ramai yg kata best :)

Zie Madini berkata...

akak tak pernah tgk drama ni taw. ramai yg kata best :)

ucupiza berkata...

@hamzah ian
Hamzah ian:kdang-kdang tengok cite ni sekali imbas je..sebab same tayangan dengan vanila coklat..
banyak tengok kt tonton

ucupiza berkata...

Zie Madini
K.zie..cite die best la jugak..

Catat Ulasan

 

kisah maksu pieza.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea