Jantung Hati Maksu Pieza

21 Mac 2012

Dah Mula busy

Dicatat oleh ucupiza di Rabu, Mac 21, 2012
Reaksi: 

assalamualaikum semua readers blogger-blogger


Harini mengupdate laju-laju.
sebab kerja kembali lagi.
sampai da nak muak menghadap bil-bil nie.


tapi kena siapkan jugak.
sebab HR department nak tengok.
tak dapat nak cerita panjang-panjang.

layan gambar jela :


nampak tak kebizian tu.

abaikan jaket saya yang besar gedabak.yang menampakkan saya lagi besar.

aucakkkk..nampak tak bik ditangan saya tu..itulah bil yang saya kena check..kena tulis satu persatu,
siapa guna telefon.?
panggilan ke mana.?
dari syarikat mane.?
semua tu amat melecehkan ok.
satu persatu.

hah..saya nak sambung buat kerja balik.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

kisah maksu pieza.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea