Jantung Hati Maksu Pieza

13 Mac 2012

Makwe baru wafiq

Dicatat oleh ucupiza di Selasa, Mac 13, 2012
Reaksi: 



Ni la makwe baru wafiq.
name die  aleya.
iesya jangan jelous tau.
wafiq dah ada makwe baru.
bye-bye k.iesha

hari ahad aritu,aleya ni anak pada abang ipar punye kawan la.
die nak melawat wafiq ni.
budak aleya ni memang petah bercakap.umur baru 2tahun setengah.
tapi bercakap macam budak besar.
kalah iesya taw.

mase ni akak ank amik gambar.
die pun nak posing sekali.
nak ciuam baby.
pastu suruh akak amik gambar die sorang.
bile akak suruh die senyum..
ala comelnya.

Aleya memang sukakan baby wafiq nie.
asyik duduk je dengan wafiq ni.
yang si wafiq nie,tak habis-habis mata tu nak pejam je.

Mase ni,da petang.
bonda nak tidor jap.
si aleya ni asyik panggil bonda je.
lpas die da jumpe bonda,
die pergi minum,
pastu die cari bonda balik.
pastu die pergi depan.
pastu die cari bonda balik.
berapa banyak pastu la.
lelame bonda yang nak tidor ni.terus tak jadi tidor.
sebab aleya nak ajak bonda borak-borak.

Aleya rajin borak-borak.
Pape budak aleya yang comel ni..comel sesangat..



2 ulasan:

! Shealai Diaries ! berkata...

comelnye!~..:D

ucupiza berkata...

hehehe..comel sangat

Catat Ulasan

 

kisah maksu pieza.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea