Jantung Hati Maksu Pieza

26 April 2012

Testing

Dicatat oleh ucupiza di Khamis, April 26, 2012
Reaksi: 
hye bersiaran kembali..oitt yuss ko ingat siaran televisyen ke ape..
Disebabkan bos besar MC lagi hari nie.
tu yang jari ni dok ligat menaip ape yang patut.

Yus ni ske tengok barang cantik,pakaian ke,ape-ape jela yang cantik dan muat dipakai oleh badanku yang da semakin naik nie..da penat berdiet bagai.
tapi bile keluarga semua dok berkumpul.yus la orang yang kuat makan..tak  pandang kiri dan kanan dah hei.

itu bukan topik yang kita nak bincangkan ye.
adalah baju kurung akak yus ni yang si  ni,tinggalkan baju die kat kampung..
pe lagi adik die yang rase umang-umang ni telah merembat baju kurungnya untuk dipakai hari nie.

Sampai je ofis,semua cakap cantik nye baju,ingtkan" cantiknya yus arini"..hahaha..*sudahterperasansudah*
sis ku lain kali tinggalkan lagi tau.
Walaupun dibahagian lengan itu besar..namun ku anggunkan jugak diri ini..








0 ulasan:

Catat Ulasan

 

kisah maksu pieza.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea