Jantung Hati Maksu Pieza

28 Mei 2012

Mekap..

Dicatat oleh ucupiza di Isnin, Mei 28, 2012
Reaksi: 

Nie kisah pagi tadi..
Lepas je abiz mandi,si iesya masuk bilik..
"ucu-ucu adik nak metap (mekap) (die pelat taw).
"adik amik jelah dalam almari ucu tu...
sekalo die dapat gincu tu.
"ucu-ucu adik jumpa metap nie,gincu..
"adik pakai la.


Mase yus nak cari deodarant dalam almari.
si iesya cakap..
"ucu nak cari celak la tu"
Ape dik??
"celak la ucu"


tak terperanjat kau..die sebut celak..entah mane die tahu benda tu..
yus cakap la..mane ada ucu nak cari barang lain la..
Ucu tak mekap pun..


Pastu die boleh cakap "yelah tu ucu tak metap"
"Hah tu ucu nak metap tu"kan..


pastu yus pakai la,lipgloss,..
"adik nak patai jugak gintu tu"
"lah takpelah adik ada gintu dah.."
See budak sekarang semua barang mekap die kenal...


Yus tak tahu la,balik nie,rupa barang mekap yus macam mane..
sebab si iesya nie,rajin masuk bilik..main mekap-mekap..
tahu-tahu keluar bilik,muka da conteng macam-macam warna dah..






fax:
your@email.com
http://www.yoursite.com

2 ulasan:

Zie Madini berkata...

comel nah dorg dua tu taw. geram tgk!

ucupiza berkata...

hehehe..mulut pun comel..bercakap je..

Catat Ulasan

 

kisah maksu pieza.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea