Jantung Hati Maksu Pieza

06 Mei 2012

Perkawinan

Dicatat oleh ucupiza di Ahad, Mei 06, 2012
Reaksi: 
Semalam adalah cuti rehat..bolehla rileks-rileks kan kaki nie..badan nie.
Sekali dapat la panggilan yang mengajak teman pergi orang kawin kat area kampung je pown..anak tauke bahulu..kena sebut jugak ke anak tauke bahulu..
Dahla tak bagitahu awal-awal nak ajak teman pergi orang kawin.
Dahla den ni da makan tadi..takpe lah,mandi-mandi,solek-solek kejap..terus gerak.
Teman je pown kan.

Si kawan sibuk layan kawan-kawan satu sekolah die.
yang den ni duduk je layan kawan den.
Nasib baik lah jumpa kawan den ni.
Dapatlah jugak berborak-borak dengan die..
Sedangkan si kawan nie,sibuk dengan kawan sekolah die..
Kita menemankan je..Biarlah die dengan kawan die..lagipown majlis kawan die kan.
takde la nak ikut  die je kehulu kehilir.
Buat hal sendiri jela..
Sekejap-sekejap die datang,tanye ok ke..kita ok lah..takpe,pergi la layan kawan-kawan kamu tu.

Ada 4pegantin tau.ada 2orang anak tauke bahulu tu kawin sekai..sorang perempuan,sorang lelaki..meriah sangat wei.ada colour hijau dan colour jambu..sweet sangat la..
Tak sempat nak amik gambar,sebab kita tak bawak kamera la.
Tapi memang meriah la..

Dalam pukul 4 baru balik rumah.
Memang best sangat..
lepas ni,jangan lupa ajak lagi ye.




fax:
your@email.com
http://www.yoursite.com

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

kisah maksu pieza.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea