Jantung Hati Maksu Pieza

11 Mei 2012

Sis Zoey Zauyah

Dicatat oleh ucupiza di Jumaat, Mei 11, 2012
Reaksi: 
semalam yus ada post entri pasal Part 2.
Ada sorang je blogger yang baik hati lagi cantik ni telah memberi pendapat.


Blogger ni,die gojes ok,suka bace blog die,sebab macam-macam benda yang kita tak tahu,kita jadi tahu bila kita ikuti perkembangan blog die..
macam-macam tutorial sis ni buat,.tutorial die semua gojes dan menarik.
Dan sis ni,pandai mekap-mekap kan orang.
Suke tengok cara die mekap..nampak ohsem sangat.


ok jom kita ramai-ramai,tengok dan baca blog sis ni..Zoey Zauyah.
Dan die dah jd followers yus..bestnya ada blogger comel baca follow blog yus.
Terima kasih sis comel.


dan buktinya.


fax:
your@email.com
http://www.yoursite.com

2 ulasan:

M Fizan berkata...

hehe. awal2 blogging dulu kenal la si femes zoey zauyah ni. tahniah dapat follower femes .. :D

ucupiza berkata...

M Mizan:tula...selalu gk sy bce blog dri awal lagi..xsangka pulak die sudi jd follower saya..

Catat Ulasan

 

kisah maksu pieza.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea