Jantung Hati Maksu Pieza

04 Mei 2012

Sudah Cukup sudah

Dicatat oleh ucupiza di Jumaat, Mei 04, 2012
Reaksi: 

Kemain gitu tajuk yus ye..
rase-rasenye da cukup-cukup dahla.


Hari-hari dengar cerita pasal someone ni.walaupun kami hanya dapat bertahan untuk 6bulan saja.
6bulan yang macam-macam kami harungi bersama-sama.
Tapi bukan jodoh kami.dan ada hikmah di sebalik nya.
walau tiade pape lagi..jika bersua hanya senyum je mampu di lontarkan.


Tapi kenapa la kan ,tak sampai berapa minggu kami tiada jodoh...
Ada sumber dari orang yang boleh dipercayai,mengatakan kamu sudah ada pengganti buat diri ku.
yus hanya mendengar,tanpa memberi apa-apa respons..tapi dalam hati..
Hanya beberapa minggu saja kamu sudah ada pengganti..sungguh power la kamu ni.
Tapi takpe la..mungkin jodoh kamu kan..


Walaupun kita da takde pape..tapi saya still dengar lagi tentang kamu..
Mengapa la kan..saya ni nak lupakan kamu taw tak.
tapi bile saya nak lupakan..ada  je cerita tentang kamu..tapi saya memang layan jela kalau ada someone bagitahu tentang kamu kat saya..macam-macam cerita tentang kamu saya dapat..
saya la lagi malas nak layan cerita kamu tu..


Ni pun still dengar lagi..
ei  dah tak nak dengar cerita pasal kamu lagi la..
dah bernanah telinga ni dengar macam-macam..
hope kamu bahagia je..
ingatla...sekali kita buat perempuan tu sakit hati..seribu kali perempuan yang akan datang buat awak macam tu.


note:sayasemakinsakithatidenganceritaawakmemilihperempuan.sakithatisangat.hanyaallahyangtahuperasaansayabileawakbuatsayameranamacamnie.sayadahseriknakrapatdenganlelaki.
fax:
your@email.com
http://www.yoursite.com

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

kisah maksu pieza.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea