Jantung Hati Maksu Pieza

17 Mei 2012

Yipeeeeeeee..Petang Ni Nak Tengok Si Comel

Dicatat oleh ucupiza di Khamis, Mei 17, 2012
Reaksi: 
Selamat petang semua..(sambil buat gaya upin&ipin)


Petang nie yus ada plan terbaik punya la.
Sudah inform kat bonda awal-awal..
Mahu pergi tengok anak buah yang hensem dan kiut miut tu.
Sebab dah lame die tak singgah rumah bonda.
La sekarang nie,maksu die da rindu sangat dekat budak hensem kiut miut nie.

Tak sabarnya nak tunggu petang ni,,cepatlah masa berlalu.
Cepat la pukul 5.30ptg ni..
mahu bergegas pergi rumah Kakchik..
Mahu tengok si tecik yang comel lagi kiut tue.
Mahu cubit pipi die yang da tembam tu.
Semalam baru pergi timbang,berat sudah 6.4 kg..sebab dia sudah lasak sekarang.
Sudah ada luka di lutut,minggu ari tu.
Bile sapu ubat je dekat tempat luka tu,emmm buat muka cemik-cemik tahan sakit,lepastu meraung la.
Disebabkan jatuh,die meniarap,konon-konon nak angkat bontot bagai la,,sekali tersembam lutut tu.
Nak tunjuk hero ye comel..

Mahu balik lambat hari nie,sebab nak tengok si comel tu puas-puas...
Rindu serindu rindunya..
Wah gitu keluar lagu nya..
Wafiq tunggu maksu ye sayang..


nie mase die dok 2bulan..

terbonjol-bonjol pampers ko yunk

see dengan maksu die



fax:
your@email.com
http://www.yoursite.com

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

kisah maksu pieza.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea