Jantung Hati Maksu Pieza

27 Jun 2012

Kari Ini Hari

Dicatat oleh ucupiza di Rabu, Jun 27, 2012
Reaksi: 
Mau Kari??
Hai selamat pagi semua nya..
sebenarnya dah tak tahu nak story mory cerita ape.
Cerita jela tentang Masterchef  Selebriti ni boleh tak??
Ada sesapa nak marah tak kalau nak cerita pasal Masterchef je..ada ke....takde kan..

Ok Malam tadi malam penyingkiran,kumpulan tersebut adalah kumpulan biru yang dianggotai oleh Jehan Miskin,Farouk husin,Soo winchi dan Juliza Adzlizan.Menu malam tadi adalah Kari hari Ini..macam menarik kan tajuk menu tu.Sekali diorang kena buat rempah tu sendiri,tapi sebelum tu ada demo yang ditunjukkan oleh chef Adu..hah macam-macam kan diorang boleh belajar dari Masterchef ni..Kita pun dapat gak manfaat bile tengok Masterchef ni..macam-macam resepi kan dapat belajar.tengok je diorang buat...buatnya idak kan..
Bukan malas nak mencuba,tapi bila dah tinggal berdua dengan bonda ni..makan pun dah tak kesah,dan tak msak pun takpe..huhuhu..

Ok jomlah berbalik pada cerita tadi ye,Malam tadi Jehan telah tersingkir dari Masterchef selebriti..
Kari" Hari-Hari Mau..".takpe Jehan nanti masak-masak pulak kat rumah ok..

mcsm_news_20120626_Episode20

2 ulasan:

hazanis berkata...

xpernah pun tengok master chef nie..:(

ucupiza berkata...

Hazanis:ada lah sis,dari hari sabtu hinggalah hari selasa,pukul 9.00malam..chanel 104

Catat Ulasan

 

kisah maksu pieza.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea