Jantung Hati Maksu Pieza

27 Jun 2012

KFC Flaming crunchy.

Dicatat oleh ucupiza di Rabu, Jun 27, 2012
Reaksi: 
Selamat petang semua.
Mata dah mengantuk ni,jika ada bantal,konfom lah den dah berdengkur dah ini.
Series mata tak terangkat dah nie..banyak syaitan ini kat mata den ni..bergayut-gayut ni
Korang mesti dah gaji kan??cepat angguk laju-laju cepat!..
Kami tak gaji lagi lah,dahla dalam dompet ini tinggal 3.00henget je ni hah..
Bilelah nak dapat kerja Gov.ni..
Ingatkan lepas dapat gaji nanti kan,yus nak beli macam-macam..(angan-angan kejap)
Hah korang pernah dengar tak menu terbaru,baru tak baru la menu KFC ni.
Alah korang yang tu  tu  tu  tu  KFC Flaming Crunchy..Yang Feedback dari mereka adalah,ada yang kata pedas la,ada yang kata tak lah..tapi yang penting Best ke tak ye??
Nak mencuba ni..

Jom terliur kejap tengok ni..
Maaf ye sumber pak goggle jer ni..



0 ulasan:

Catat Ulasan

 

kisah maksu pieza.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea