Jantung Hati Maksu Pieza

15 Jun 2012

Preparation part 1

Dicatat oleh ucupiza di Jumaat, Jun 15, 2012
Reaksi: 
Assalamualaikum semua bloggers.
Mula-mula nak bersorak keriangan macam budak baru dapat aiskrim 10$ tu dan gembira kerana mendapat aiskrim 10$ tu jugak...
Disebabkan keriangan hari ini adalah,sebab hari ini hari JUMAAT..dan esok adalah SABTU,dan hari cuti lah.
Setelah berpenat kerja 5 hari bekerja..SABTU dan AHAD adalah cuti rehat...haruslah rehat puas-puas.
Esok saya CUTI,Kamu bagaimana??

Hah beralih pada tajuk asal kita ye..
Ada Majlis Bulan 11 ni..tapi tak boleh bagitahulah tentang apa lagi..suprise semua!!!
Kami sekeluarga tengah mencari baju kurung,tak kisah lah baju kurung moden ke,pahang ke,cotton ke,pape jela,tapi!!! janji warna haruslah TURQOISE.
Memang tak dinafikan lagi,banyak kedai jual warna ni,tapi kami semua nak yang sedondon,dimana kami semua dapat merasai pakai warna tu..
Bak kata orang beli dengan kayu baju tu sekali.
Kat mana nak cari nie??
Ada gak search kat internet,ada memang ada..tapi kami mahu sepapan&sekayu macam tu.

Dimana kakak sibuk dengan nota-nota barangan die,kitaorang tengah cari baju pulak tu.
Korang tahu tempat yang jual kain ela sekali dengan papan sekali..paham tak??

Takpa lah kami masih mencari..masih sempat lagi ni.
tapi berkenanlah dekat baju kurung moden ni.
Jom tengok :





Nampak tak baju yang warna turqoise tu,lawa kan??





Baju kurung moden ni pun cantik jugak,yang sis Neena ni pakai..suka tengok koleksi baju dari sis Neena ni.

harap dapat membantu..

2 ulasan:

Lizzie Yasmin berkata...

Ala kalau kat kedai kain tue, cakap jer. mintak dia tolong order kan 1 kayu.

ucupiza berkata...

Lizzie Yasmin:ok..terima kasih gtw

Catat Ulasan

 

kisah maksu pieza.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea