Jantung Hati Maksu Pieza

02 Ogos 2012

Finale-Dejavu Di Kinabalu.

Dicatat oleh ucupiza di Khamis, Ogos 02, 2012
Reaksi: 
m

Dah tamat sudah ceritanya.
Ending yang  ok jugaklah.
Tapi masih tertanya-tanya,adakah jantung yang akhir tu,jantung ammar??
sebab masa diorang terlanggar,nadira pegang jantung tu..

Last sekali Bazli berjaya memiliki nadira.
Go..go..go..Bazli..
"Love Is To Compicated"
Cinta itu membunuhku..
Macam-macam pulak slogan yang keluar kan..

Tamat..

2 ulasan:

eVa berkata...

eyh takkan jantung ammar.. mcm mana dia boleh hidup hahahha... tp pelikkan tba2 dia pegang dada dia bila terjumpa ammar.. mungkin trasa lagi degupan mcm dia bercinta dgn amar dulu kot.. hahaha dh habis pun nak crita lagi ;P

ucupiza berkata...

Eva:abiz tu jantung siapa ye???yelah kot..hehehe..ok la dah takmo cerita dah,tamat..

Catat Ulasan

 

kisah maksu pieza.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea