Jantung Hati Maksu Pieza

16 Ogos 2012

Iftar EV Group..

Dicatat oleh ucupiza di Khamis, Ogos 16, 2012
Reaksi: 
ni kawan yus yang makan tau..

Selamat malam semua..ada yang dah tidur ke??
Hari ni syarikat yus bekerja ada buat jamuan berbuka puasa.
Mula-mula malas nak pergi,sebab mesti balik dah malam,dahla takda kereta,hanya motor skuter tu jela,
Tapi pikir-pikir balik,pergi jelah,sebab diambil kedatangan,(dah macam zaman sekolah pulak kan,ada ambil kedatangan ni..)
Kitaorang kalau hari puasa memang balik pukul 4.30ptg,..
Makanya,balik tu,online kejap,pastu bonda suruh pergi bazar kejap,makin jam sudah menunjukkan pukul 5.45ptg..
Kawan dah mesej,dah tunggu yus pulak,
Yus bergegas balik,mandi-mandi dan bersiap, dalam pukul 6.30ptg baru gerak.

Sesampai didewan pukul 7.00malam,masa tu tengah baca tahlil.
Lepastu dengar Bos beri ucapan,beri sumbangan pada anak yatim dan warga emas..
Hah,dah nak berbuka lah..
tetapi yus tak makan pun,cuma ambil kuih-muih je..
Nak diet..


ni kawan yus,suka sangat ambil gambar..








0 ulasan:

Catat Ulasan

 

kisah maksu pieza.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea