Jantung Hati Maksu Pieza

20 September 2012

Kau Yang Terindah.

Dicatat oleh ucupiza di Khamis, September 20, 2012
Reaksi: 
Hye korang ,Selamat pepagi semua
Esok dah hari jumaat kan,esok tinggal 1 hari lagi untuk kerja..yahooooo..
Hari ni pergi kerja dengan mata bengkak-bengkak.
Kenapakah??

Ni gara-gara tengok cerita "Kau Yang Terindah:"tulah..
Semalam memang episod yang membuatkan titik air mata ni jatuh membasahi bantal.
Kemain sedih lagi episod semalam..
Korang tengok tak semalam, sedih tak??tak tahulah bagi korang cerita tu biasa-biasa je.
Tapi memang kita akan pikir,pabila kita diletakkan kat tempat macam Munirah semalam,iaitu wife kepada abang si elisya tu..


Banyak part yang sedih semalam.
Sampaikan dok bengkak-bengkak mata ni pergi kerja,dan abang yus cakap,"Dik asyik nangis je nape""putus cinta la tu"
Dalam tengah nangis,nak gelak pun ada..





2 ulasan:

Balqis Zulkifli berkata...

hye. bw. nice entri , nice blog. keep it up. btw , follow you ;)

ucupiza berkata...

tq balqis...

Catat Ulasan

 

kisah maksu pieza.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea