Jantung Hati Maksu Pieza

20 September 2012

Sinopsis : Musuhku Suamiku.

Dicatat oleh ucupiza di Khamis, September 20, 2012
Reaksi: 


Musuhku Suamiku..
Story dia memang seronok lah..

Sinopsis :

Tanpa rela dan terpaksa,Lysa Lafisha terpaksa menerima hakikat yang musuhnya, Rafeeqi sudah bergelar suami kepadanya..Mahu ataupun tidak, dia terpaksa akur dengan kehendak takdir walaupun dia pasti dan yakin akan dalang di sebalik apa yang menimpanya.

"Hei,perempuan ! Apa yang kau letak dalam minuman aku?Macam mana aku boleh ada dalam bilik kau?Kau memang nak perangkap aku kan? Apa motif kau, hah? kau nak harta aku?Huh dasar anak yatim piatu,Lesbian pulak tu!"

"Hisy, tengok ni apa kau dah buat? Habis tercabut selendang aku.Baju aku pun dah basah.

Saban hari duduk bersama,perang tetap perang,namun sudah ada selingan tawa dan bicara lembut.Hubungan yang dulunya diingin,perlahan-lahan bertukar mesra.Ikatan persahabatan diikat.Namun sampai bila? Dalam diam,hati sudah ada benih cinta.

Selama mana hubungan persahabatan itu??Apakah perhubungan itu akan bertukar dan ada benih cinta..
Adalah musuh tetap musuh..
 


2 ulasan:

Zie Madini berkata...

cam best je novel ni kan

ucupiza berkata...

Sis zie : memang best pun sis..

Catat Ulasan

 

kisah maksu pieza.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea