Jantung Hati Maksu Pieza

26 Oktober 2012

Mereka golongan itu..

Dicatat oleh ucupiza di Jumaat, Oktober 26, 2012
Reaksi: 
Salam AidilAdha..

Memang tak dapat tidur ni..mata yang semakin membesar pulak,bukan mahu mengecil dan tidur..
Apabila masalah terbeban diatas bahu,kepala,memang tak akan dapat tidur..

Rasa ingin melepaskan masalah tu..
kenapa ada manusia yang bersifat dengki apabila melihat golongannya berjaya,lebih dari dia..
kenapa mesti ada sifat itu dalam diri mereka sefamily..
Kenapa perlu??

Kami diam dan tidak melawan sepatah kekata dari mulut kamu,
Tidak beerti kami kalah dengan kata-katamu itu...
Tidak bermakna kamu boleh berkata,"hah diam kau apabila pekena ayat pedas aku tu,baru kau tahu siapa aku"..
Tidak,kami diam diatas kami tidak mahu melayan orang seperti kamu..
Jika melayan orang yang merapu cakapnya,samalah seperti kami pun merapu macam kamu jugak..
Jika kita orang bijak,dah berusia,kita akan fikir jalan mana dan jalan penyelesaiannya..
Ni tidak,hanya lagi mempecah belahkan kami sekeluarga..lagi-lagi dengan bahasa kamu sefamily yang buat kami lagi tidak mahu mendengar mahupun melayannya..

Biarlah kami diam macam ni sahaja..
Harap kamu puas disana,mengata kami...
Ya Allah sedarkanlah golongan macam ni..

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

kisah maksu pieza.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea