Jantung Hati Maksu Pieza

09 Disember 2012

Cinta Halal..

Dicatat oleh ucupiza di Ahad, Disember 09, 2012
Reaksi: 
Seronoknya kan..
cerita yang berkisarkan seorang gadis yang bernama ismi hazariah yang  baru kehilangan kerjanya buat kali kelima lantaran dari sikapnya yang suka mencari pasal ditempat kerja..
Kemudian ibu tirinya,Najihah runsing dengan masa depannya,dan memaksa Ismi menghadiri temuduga sebagai Eksekutif di syarikat eksport makanan halal..

Ismi yang berperwatakan gila-gila itu menolak mentah-mentah tawaran itu kerana etika berpakaian bekerja yang harus berpakaian muslimah,Namun nasib menyebelahi Ismi apabila dia diterima bekerja di Cahaya Holding..dan terpaksa menerika etika pakaian itu..
Dan masa ni lah,Ismi terjatuh cinta dekat Pengurus syarikat ,Syed Mukriz hanya perwatakan yang kacak,tegas, baik hati dan kaya...

Dapat tengok drama ni lepas anak buah yus,kawan,sepupu,jiran sebelah update status "Cinta halal".
Apa lah kan cinta halal.
Lepas je abis bola,terus buka TV3,nak tengok apa yang bestnya "Cinta Halal" yang diperkatakan..
Boleh tahan jugaklah cerita dia..
Jalan cerita yang menyeronokkan,Fathia dan fahrin memang awesome..

Lepas ni berderet la ada orang update status,
Sudikan awak menjadi yang halal bagi saya..see and wait..
Pengaruh cerita kan..

1 ulasan:

Ahlam Miera Amirul Shafie berkata...

cerita nih besttt sgt... sy dah tgok.. sweet jer...:)

Catat Ulasan

 

kisah maksu pieza.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea