Jantung Hati Maksu Pieza

03 Disember 2012

I'M Married-Part 3

Dicatat oleh ucupiza di Isnin, Disember 03, 2012
Reaksi: 
Part 3 la pulak.

Selepas saja sudah majlis Akad Nikah..(16/11/2012)
Malamnye pula majlis berinai kecil(16/11/2012) oleh keluarga dan sanak saudara sahaja,...
Yus menjadi tukang tampal inai dijari dan kaki akak yus..
Lepastu,si anak buah semua menyibuklah juga nak berinai ni,macam diorang pulak yang nak kawin.

Bila memakai kan semua inai,siapa yang nak inaikan jari Yus ni??
Terpaksalah pakai sendiri..
 Nanti kita akan tengok muka sapa yang ada tanda orange inai kat mukanya..

Pada keesokannya pula,majlis khatam Al-Quran diadakan..
Yang Khatam pula 5orang..
Malam tu pulak dah sibuk membetulkan apa yang tidak betul dari segi Tajwid dan bacaan..

Alhamdulillah dalam pukul 9.00pagi keesokkanya,kami dah bersedia untuk khatam,
Menunggu kumpulan marhaban kampung..
Dalam pukul 10.00 bermulalah kami khatam,dan pukul 11.00 kami semua dah habis khatam sambil diiringi kumpulan marhaban dari kampung..
Setelah majlis khatam berlangsung,bermulalah majlis marhaban..











































0 ulasan:

Catat Ulasan

 

kisah maksu pieza.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea