Jantung Hati Maksu Pieza

30 Disember 2012

Review Movie Kahwin 5..

Dicatat oleh ucupiza di Ahad, Disember 30, 2012
Reaksi: 



Baru je sampai rumah,..penatnya...
Hah korang dah tengok belum kat wayang cerita Kahwin 5 ni,.kalau belum moh lah kita terjah sesama di panggung wayang berdekatan..
Cerita ni lawak sesangat..mana tak lawak nye,kan ada pelakon si Ucop Wilcha tu..


Sinopsis cerita ni :

Dr. K(Ucop Wilcha) seorang jutawan MLM mangkuk plastik yang terkenal dengan sifat mata keranjangnya hidup aman dan bahagia bersama empat orang isterinya. Namun kehidupannya yang indah seakan cerita dongeng dan menjadi idaman kaum lelaki bertukar menjadi mimpi ngeri apabila diugut oleh abang Fara, Pembantu Peribadinya. Kekalutan berlaku kerana Dr. K berdepan dengan dilema untuk memilih antara isteri-isterinya ataupun Fara. Berjayakah Dr. K untuk berkahwin lima? Saksikan kesudahan kisah komedi, yang membuatkan anda tidak kering gusi bakal muncul pada penghujung 2012.

pelakonya terdiri daripada :
Cast:Usop Wilcha, Fizz Fairuz, Dian P.Ramlee, Andrea Abdullah, Marsha Londoh, Anzalna Nasir, Soffi Jikan ..








0 ulasan:

Catat Ulasan

 

kisah maksu pieza.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea