Jantung Hati Maksu Pieza

13 Disember 2012

Tahniah Harimau Malaya..

Dicatat oleh ucupiza di Khamis, Disember 13, 2012
Reaksi: 
Paper hari rabu,yus baca taktik kotor oleh si thailand,Dia bagi pemain Harimau Malaya semakin berdendam apabila latihan hanya dipadang sawah yang kotor dan lecak..bayangkah sawah yang penuh lumpur tu..
Macamana pemain malaysia nak buat latihan..dekat situ kita dah tengok taktik kotor diorang..
Manakala pemain thailand bila datang malaysia,siap pihak malaysia menyediakan stadium tertutup dan siap ada polis lagi,punyalah menjaga..tapi apa pemain malaysia dapat pabila perlawanan di thailand..

Masa pertama,pemain malaysia dah kena teruk dek pengadil yang buta dan disogok agaknya..
tak pun mata diaorang dah ditutup dan telinga dipasang lagu gangnam style..
Laga bahu sikiit dah kena kad merah...menitik air mata si pemain malaysia tadi..
Pengadil yang sungguh pilih bulu..berat sebelah..
Banyak kali pemain malaysia kena asak tadi,tapi pengadil buat apa??
Pandang je kan...hanya mampu bagi kad kuning je kan..
Memang geram sangat-sangatlah tadi..
Siap pakej pemain malaysia kena siku dek pemain thailand,kena siku kepala,apa pengadil buat..pandang je dan teruskan permainan tu..


Farizal Marlias kena asak oleh 3orang pemain thailand di jaring gol,apa si pengadil buat..masih meneruskan permainan kan...kesian si farizal marlias..
Sampaikan tahap Mat Yo bersilat lah tadi..dah terlampau geram sangat agaknya..


Kenapalah si pengadil thailand kan...

Takpa,biar malaysia kalah bermaruah...bukan macam thailand penuh dengan taktik kotor...

 Selamanya Harimau Malaya...tahniah..









0 ulasan:

Catat Ulasan

 

kisah maksu pieza.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea