Jantung Hati Maksu Pieza

13 Januari 2013

Alhamdulillah..Setahun..

Dicatat oleh ucupiza di Ahad, Januari 13, 2013
Reaksi: 
Gigih menaip di kala 12.00am.tik tok tik tok..Setahun sudah umurnya,,
Selamat Hari Lahir buat Muhamad Wafiq Anak buah Makchu yang hensem dan soleh ni,Dah setahun kan..
Dalam nak menempuh setahun ni la,macam-macam perangai comel ditunjukkan..

Semoga Wafiq menjadi anak yang soleh bagi Ummi dan Abah,jangan noty-noty,semoga murah rezeki cayang..terima kasih masuk kedalam Family Bonda Normah..

Tengahari tadi,si hensem boy ni datang,kami ingatkan dia tak berjalan lagi,sebab boy hensem ni pemalas..nak berdukung je..
Bila dia sampai je,terus berjalan..kagumnya tengok perubahan yang ditunjukkan..dah berjalan..
Alhamdulillah..

Hari ni mulut tak henti-henti cakap bahasa dia,lepastu suap bubur,kita disembur balik,dan bila ambil bantal busuk dia,serta merta akan mencebik nak menangis..
Gelak tak henti-henti..
Bila kita terbersin,dia ejek bersin kita balik,lepastu ketawa tutup mulut..

Bila nampak meow,dia yang hulur tangan dekat meow..tak takut meow,bila bunyi meow,tak tentu arah nak lari dalam walker..

Bila tidur,kita pokpok bontot dia suruh tidur,dia pokpok balik bantal tu.. comel je telatah dia hari ni..

Bila dah berjalan,nak berjalan je,satu rumah bonda dia tawaf berjalan-jalan..lepastu sebut "eh.eh.eh"..


Selamat hari lahir wafiq..Semoga kamu menjadi anak yang soleh buat ummi dan abah..semoga murah rezeki.amin...













0 ulasan:

Catat Ulasan

 

kisah maksu pieza.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea