Jantung Hati Maksu Pieza

14 Januari 2013

Apa Belum Puas Lagi.

Dicatat oleh ucupiza di Isnin, Januari 14, 2013
Reaksi: 
"Aku tak puas lagi nak seksa dia...Sampai bila nak marah-marah ni..
Tengok tak episod malam ni #Setiahujungnyawa.
Sampai bilalah kan si Zain tu nak marah Si L tu,kesiannya dia..memanglah salah L,tapi janganlah sampai macam tu sekali dia hina,maki dan caci si L,kesiannya..

Macam episod malam ni,si L nak sambut birthday zain..masa tu dah happy la,mungkin dengan cara ni,
diorang akan berbaik semula kan,menunggu detik dioarang berbaik apabila si zain meniup lilin dan mencabut lilin tu diatas kek,sekali pekkkk,bertepek kek tu atas muka si L,ishhh jahatnya si zain ni..
Ada macam tu dia buat..
Tak cukup dengan tu,si zain kutip kek yang dah jatuh ke lantai tu,dia sapukan kat muka si L tu..woittttt kejam ok..
Lepastu tak payah nak serba salah sangatlah zain oiii..

Hady tu tak habis-habis nak memusnahkan rumah tangga orang,dengan menjadi batu api paling besar,
Dah bermulalah rancangan dia nak padankan si Zain dan si perempuan gedik tu kan..
Sapa ahh nama perempuan gedik tu...watak baru masuk kan..

Tu tak tengok lagi kisah Ayah si L dan mamanya..dah kenapa pulak..dan abang si L pula apa ceritanya..

Sampai bila ni diaorang nak macam ni kan..???
Diaorang tak sepenuhnya ambil dari novel kan..

Nantikan next episod..
#Setiahujungnyawa

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

kisah maksu pieza.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea