Jantung Hati Maksu Pieza

07 Februari 2013

Kapal Terbang Terhempas..

Dicatat oleh ucupiza di Khamis, Februari 07, 2013
Reaksi: 



Ada pesawat ringan yang dipandu oleh juruterbang pelatih yang berumur 20 tahun terhempas di hadapan blok pangsapuri Cheng Heights,Melaka.
Lawa je landingnya,betul-betul atas rumput tu,
Mujurlah tak kena pangsapuri tu dan tak jatuh diatas jalan raya..

Patutlah jammed je jalan tadi..
Cheng Heights ni berdekatan dengan trafik pulau gadong.
Berita penuh,tengoklah berita malam ni ye..




sumber : dari sis lulu..








2 ulasan:

kekna berkata...

jem?
macam kan kau lalu kat cheng je tadi dik..

Nory Zoulkefle berkata...

cantikk je die landing kat situ...hehe

Catat Ulasan

 

kisah maksu pieza.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea