Jantung Hati Maksu Pieza

20 Jun 2013

Langkah berjaga-jaga.

Dicatat oleh ucupiza di Khamis, Jun 20, 2013
Reaksi: 
Assalamualaikum dan selamat pagi uolzzz =).

Sekarang Melaka dalam keadaan berjaga-jaga,disebabkan jerebu yang kuat.
Dan keadaaan cuaca,angin yang begitu kuat,,
Pagi-pagi pergi Office,akan menempuh tepi-tepian laut,
Kalau bawa motor,rasanya nak melayang-layang je,
Macam kita ditolak ke tepi ke tengah je rasanya...
Ombak tak usah dicakap lah,takut tengok ombak tu..
Macammana lah perasaan orang dan tempat yang mengalami TSUNAMI dahulu kan..
Kita yang duduk tepi pantai ni pon bila tengok Ombaknye terus mengucap panjang..

Moga keadaan akan kembali pulih..
Amin..

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

kisah maksu pieza.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea