Jantung Hati Maksu Pieza

26 Julai 2013

Nuzul Al-Quran.

Dicatat oleh ucupiza di Jumaat, Julai 26, 2013
Reaksi: 
Assalamualaikum =).

Salam Nuzul Al-Quran Diucapkan kepada semua dan selamat bercuti juga kepada negeri yang mengambil cuti hari ni,Negeri yang terlibat adalah Kelantan,Terengganu,Pahang,Perak,Perlis,Penang,dan Selangor.
Melaka tak ambil sebab dah cuti masa Awal Ramadhan..Seronoknya mereka cuti..

Hati sekarang ni macam tiada di office,hati tertinggal di rumah disebabkkan semua adik beradik ada dekat rumah,malam tadi baru sampai,sudahnya yus sorang je kerja,tapi bolehlah mengelat kan..Dekat rumah tu pagi-pagi lagi mereka sudah sibuk membuat persiapan untuk membuat kuih raya...Tahun ni buat kuih sedikit sahaja,yang lain kita buat kuih tunjuk-tunjuk sahaja jela.

Maaf,sekarang blog macam tak berupdate je,disebabkan tekanan kerja dan masa yang tidak mengizinkan..
Alhamdulillah dah 16Ramadhan kita berpuasa..
Semoga kita akan berjumpa Ramadhan lagi.Amin..



Note : ehemmm... orang-orang government tersenyum2 hari ni.. 31 nanti bonus pulak... kami swasta bila lagi ni?? hehe.. nk merasa bonus ini kali..:)

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

kisah maksu pieza.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea