Jantung Hati Maksu Pieza

01 Oktober 2013

Review Filem : BERCINTA.

Dicatat oleh ucupiza di Selasa, Oktober 01, 2013
Reaksi: 


Assalamualaikum.

Hari ni baru memulakan tugas di office,semalam cuti.
Kalau dah cuti haruslah manfaatkan cuti tu.Jadinya serbu wayang lah dekat Dataran Pahlawan Melaka.
Lagi-lagi cerita Bercinta baru keluar panggung wayang kan.Bila lagi nak tengok cerita tu,dengan cuti inilah dapat jugak tengok..Dengan orang tak ramai dalam wayang,tak perlu bersesak-sesak.

Dari sinopsis cerita ini :

Filem ini mengisahkan pasangan suami isteri yang telah berkhawin selama 6tahun,dan dikurniakan seorang cahaya mata yang sangat-sangat comel.. Mereka hidup bahagia sehingga  suatu hari,isterinya,Fathia mendapati suaminya faizal curang dibelakangnya.

Sejak itu kehiduppan fathia mula berubah apabila suaminya selalu melepaskan kemarahan dan sering memukulnya..



Dan fathia sendiri nampak kecurangan suaminya itu.

Akibat tidak tahan dengan apa yang berlaku,Fathia membawa anaknya,Tiara melarikan diri ke sebuah pulau,yaitu pulau Langkawi dan meminta bantuan pada kekasih lamanya,Shah (Qi Razali)
Shah la yang banyak menolong kehidupan Fathia disana..

Dan akhirnya suaminya faizal dapat menjejakinya di sana,dan pada itulah Fathia bernekad untuk belajar ilmu mempertahankan dirinya bagi berhadapan dengan faizal yang tetap akan mencarinya hingga ke lubang cacing.

Nak tahu lagi,korang kenalah terjah wayang berhampiran anda..

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

kisah maksu pieza.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea