Jantung Hati Maksu Pieza

12 Februari 2014

Perabot Impian.

Dicatat oleh ucupiza di Rabu, Februari 12, 2014
Reaksi: 
Assalamualaikum

Dalam dunia ni,semua orang ada impian yang tersendiri,tak kisahlah impian itu tercapai ataupun tidak..
memanglah semua impian itu tidak dapat kita gapaikannye.

Apa impian Yus satu hari nanti..



Tadaaaa...Sofa yang cantik,warna merah itu menawan.. Nampak sofa yang cantik ni masa survey perabot untuk abang yus,tetiba mata terpandang sofa ni,Terus jatuh cinta kat sofa ni..Ni dikira perabot impian ke idaman ye..mana-mana jelah kan...Sofa ni mesti cantik bila letak dalam bilik dan depan katil ataupun sudut-sudut bilik..Bila penat bekerja,terus duduk sambil memejamkan mata..Bilalah nak dapatkannya.

Dan lagi satu..





Merah lagi,ouuchhh cantiknya..masa tumpang duduk tu,empuknya alahai...terus macam tak nak bangun bila dah duduk..Nak membelinya tak tahu lagi,jadinya masa nilah nak duduk puas-puas..
Kekadang warna merah ni cantik juga kan...Bila dah di combine kan warna tu..

Semoga tercapai hajat nak antara satu sofa diatas ni..


1 ulasan:

Lyaa Suriany berkata...

cantiiik
kite suka kale merah cmtu. nampak menyerlah

Catat Ulasan

 

kisah maksu pieza.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea