Jantung Hati Maksu Pieza

23 Oktober 2014

Kerenah 14 Orang.

Dicatat oleh ucupiza di Khamis, Oktober 23, 2014
Reaksi: 
Assalamualaikum..

Makin membesar dengan jayanya makin banyak kerenah korang kan...
Penat tau menjaga korang 14 orang dulu tau..








Ni sebahagian anak buah yang 14 orang tu yang membesar dengan jayanya dan meningkat remaja ni..
kemain korang kan...ucu berhempas pulas dekat dapur,korang berhempas pulas berfotogedik kat halaman rumah kan..

Nampak tak,tiada seri langsung dalam gambar ni,sebab ucu tiada dalam gambar ni,nampak tak gambar korang pudar je...hahaha..

Inilah aktiviti korang kan,berkumpul ramai-ramai, berbincang,bergosip sampai tengah malam,dan bangun lambat diawal pagi..

Sekejap betul masa berlalu,..Dulu ucu lah yang mandikan korang,yang cucikan berak korang tau..yang korang suka ajak jalan-jalan waktu petang-petang...Tapi semenjak semua pandai naik motor,ucu pun korang tinggalkan ok takpe...

Sekarang dah taknak berborak dan kongsi masalah dengan ucu kan..orang semakin membesar kan...

Tak tahulah antara korang siapa kahwin dulu kan...Agak-agak...


2 ulasan:

Opah Kentang berkata...

mana gambar ucu nyer. hehehe :P

InaYusoff berkata...

dak mimi woiii kawen dulu..
hahahha

Catat Ulasan

 

kisah maksu pieza.. Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea